Trött!

''Nyss'' kommit hem från skolan, har hunnit äta litegrann osådär. Tråkig dag i skolan som började med engelska, svintråkigt. Förstörde hela dagen som vanligt. Efter det hade vi matte, det var prov och jag fatta typ inte ett skit på vissa uppgifter.. men ja. :) Efter det hade vi mentorstid, blev typ inget gjort. Efter det så hade vi kemi, det var lite roligare som vanligt med flummiga Jens. Idag fick vi plocka blåbär till något vi ska göra. Efter det mat och sedan svenska som jag sov mig igenom = inget gjort.

Blir inget bad för Amigo idag, det är för kallt ute. Han kanske blir badad imorgon då, om vädret tillåter då istället :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg Jill :D

2011-09-28 @ 15:35:30
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: Paulina

Har en diskussion angående ett speciellt träns på min blogg, har du något att tilläga?

2011-10-28 @ 18:36:30
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0